Web Tasarım Bölümü

Bildiğiniz gibi teknoloji çağındayız ve bu da özellikle genç arkadaşları bilişim sektörüne doğru itmektedir. Örneğin ülkemizde artık düz liseler kapandı ama meslek liselerinin sayısı hala artmaya devam ediyor. Eğer siz de meslek lisesinde okumayı tercih edecekseniz aklınızda belli bir bölüm olması gerekmektedir. Günümüzde gençler çoğunlukla bu liselerde bilişim bölümünü seçmektedirler.

Eğer meslek lisesine gittiğinizde bilgisayar bölümünü seçecekseniz bir sene sonra karşınıza belli başlı bölümler çıkacaktır. Bu bölümlerden birisi web tasarım diğeri ise veri tabanıdır. Özellikle öğrenciler bu iki bölüm hakkında pek bilgileri olmadığı için seçim konusunda sıkıntı yaşamaktadırlar. Ben de bu sıkıntıyı yaşayan birisi olarak veritabanı bölümünü seçtim. Fakat benim sizlere tavsiyem öncelikle seçeceğinizi bölüm ile ilgili arama motorlarında iş ilanlarına bakın hatta gidip görüşme bile yapabilirsiniz bilgi almak için. Bildiğiniz gibi meslek liselerinde son sene staj yapılmaktadır. Özellikle veritabanı bölümüne gidenlerin en çok sıkıntı çektiği dönemdir bu dönem. Artık bir çok uygulama web ortamından halledildiği için masaüstü uygulamaları eski rehavetini kaybetti. Bu sebeple tabi siz yine araştırmalar yapın kendi sevdiğiniz bölümü seçin ama ben veritabanı bölümünü seçmiş ve şuanda web üzerine çalışan bir firmada çalışan birisi olarak web tasarım bölümünü seçmenizin sizin için daha sağlıklı olacağını düşünüyorum.